lite sjuk

Nu har jag drabbats av min årliga förkylning. Kände att det var på g för flera dagar sen och körde på hårt på boxen igår för att det skulle bryta ut - och jag lyckades!! Nu är det bara kurering i några dagar och sen är man tip top igen.
På tal om boxen. Kul som tusan just nu. Jag hade publikrekord i tisdags med 11 deltagare. För er låter det kanske inte så mycket men med tanke på att förra terminen var det i snitt 4 st så är det asmånga!!
Det börjar ordna upp sig i mitt liv. Jag börjar kunna lägga undan saker. Idag har jag lämnat in min hemtenta jag gjort om microbiologi. Kass blev den... så det får bära eller brista =)
Jag har tagit första vaccinsprutan mot Hepatit B och ska om en månad ta den andra. Ska också den 17:e till lungmottagningen för att ta ett TBC-prov och om jag inte har det (förhoppningsvis) ska jag vaccinera mig mot det också. Fan detta kommer att bli så dyrt för mig.
En sak som jag iaf kom lite billigare undan med var naprapaten. Jag fick remiss av min läkare till fem behandlingar, det är ju tokmycket!! Jag blev så glad att jag nästan ville krama henne. Jag har så dålig erferenhet av läkare från Kolsva, de vägrade skriva några remisser om det gällde något annat än deras kassa sjukgymnaster.

Nu är det bara fokus på våran nya lägenhet som vi ska få flytta in i om tre veckor (på måndag). Jag längtar så till det stora köket, balkongen och det den öppna spisen. Här kommer några bilder på den!
image252
image253
image254

På söndag har vi visning för våran gamla. Hoppas hoppas någon vill köpa den till ett toppenpris. Om någon vill spana in den så finns den här . Njut och lägg ett högt bud =)

Ja annars har jag väl inte så mycket att tillägga för tillfället. Ska surfa hela kvällen. Karln är borta. Måsts hitta snygga tapeter o sånt till lägenheten.

See ya

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till med visningen.
Kram

2007-09-07 @ 21:46:07
Postat av: Marion Eleonora

Oooh! Lägenheten ser ju helt wow ut. Öppen spis och allt :)

2007-09-07 @ 22:23:50
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: mary

Åhh vad fin lägenhet! Är det era möbler?

2007-10-02 @ 16:26:04
URL: http://scarymary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0