det där med farväl...

Idag har jag gjort min sista dag på praktiken i Fagersta. Samtidigt som det känns så j-la skönt att det är över. Jag menar att gå upp 05:15 var inte min starka sida. Tur är i alla fall att jag är kvällstrött så att jag inte gick och la mig mitt i natten varje kväll =).
Jo idag var alltså sista med gänget i fagersta. Som den person jag är vart jag tvungen att säga adjö till de boende. Och det var faktiskt jobbigare än vad jag trodde att det skulle bli. Det var nästan så att jag började gråta. Men jag kämpade emot och klarade det ganska bra!!
Jag, min handledare och sjuksyster på min praktikplats hade avslutsbedömning av mig idag också. Jag tycker att sånt är ganska jobbigt. Jag har insett att jag tycker att det är ganska svårt att ta emot positiv kritik. De sa att jag hade varit så duktig och tagit för mig och tagit egna initiativ och sånt... Och syster sa att jag var superbra på att ta blodprov trots att det var min första gång! Kul!

I och med detta har jag fått mitt privatliv tillbaka. Idag har jag till och med vart och kört ett medelpass på friskis - åh vad skönt det var!! I'm back. Det är många kilon som har smugit sig på min kropp, vart kom de ifrån ??
Jag ska faktiskt också vara ledig torsdag och fredag, och det är kanontrevligt. Jag ska dock plugga lite men det är ju i alla fall frivilligt. Ska lämna blod andra gången i mitt liv också imorgon=)

Hemma i vår lägenhet går det framåt, men sakta. Garderoben i hallen är klar. Det finns till och med krokar inuti. På lördag kommer också svärfar och hjälper oss med fondväggen i vardagsrummet. Äntligen. Tapeterna köpte vi för typ en månad sen.

Annars har jag inte så mycket mer att berätta.
Bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0