bara lite gnäll

Ojoj vad livet rullar på. Vi har bott i vår lägenhet i fem veckor. Jag har vart på praktik i två veckor och redan tagit blodtryck, puls och två venrpover!! och blod kom det också =)
Jag är så stressad. Jag hinner inte med någonting alls känns det som. Att vara i Fagersta tar 2, 40 minuter av min dyrbara tid-varje dag! Hur ska jag någonsin kunna få tillbaka de?
Nu ska jag åka till Rocklund (f-låt ABB-arena) och kolla på hockey-det är jobb. Kul är det men synd bara att jag är så jävla trött. Jag har fått tillbaka min cykel iaf som vart inne på lagning för punka, så nu kommer jag att få tillbaka mina 10 minuer på morgonen och kan gå upp 05:25 istället för 05:15. Jag ska inte klaga, jag vet att det finns de som har det värre men ibland undrar man.
Som jag sagt så ska jag nu lägga upp bilder från lägenheten. Det kommer bilder på hallen som blev katastrof och vi fick lov att måla över. De andra två är den nya hallen men det syns så dåligt eftersom den är måla vit...
image293
image294
image295
image296
image297

Det värsta av allt med lite tid är att jag inte hinner träna och jag kan se hur tjockare jag blir för varje dag =(
Färdigklagat. Skriver mer en bättre dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0