Tjejmiddag o Promoe på Kåren

Då har vi äntligen haft fest med vår lilla grupp i skolan. ( som Macarena kallar klassfest)
Kvällen började med middag hemma hos Shehad i hennes korridor. Kockarna Cornelia och Shehad hade lagat god mat åt oss, mmm.

 Susanna, Cornelia, Shehad och Susanna

Eftersom hon bor i studentkorridor ( hennes eget rum är för övrigt på 11 kvadrat) så kom det dit lite folk från övervåningen-det var kul. På samma våning som oss kom en kille från Pakistan. Vi tyckte att han skulle lära oss vad ' Skål' heter på hans språk... Men det finns inget för de dricker inte prit där. Men att dricka flera shottar Absint i Sverige går tydligen väldigt bra =)
Det blev ganska mycket svineri tyckte jag och många stora vinfläckar på deras bord, nu blir inte Mimer glada =(
Hoppas Cornelia lyckades torka bort det mesta, hon var bra på det!!

 Syster var också med!
 Cornelia och Macarena
 Andreas och Frida
 Jag och Susanna

Kl 23 drog vi till Kåren, som var liksom själva grejen för kvällen, men oj vilken besvikelse - Promoe sög vekligen pung! Det gick inte ens att dansa till hans musik. Det enda som var bra var These walls don't lie. Kan bero på att den är den enda låt man hört, haha. Men en sak som jag blev glatt överraskad över var när ja såg Ansoe inne på Kåren, det va roligt - snygg i håret var hon också!!

 Promoe
 Anso och jag ( och jag ser skum ut, I know)
 Andreas, Shehad och Macarena

När de hade slängt ut oss för att kl var 2 var det dags att leta efter syster var hon redan på väg till Gideonsberg. Som den hönssyster man är (NOT) så sa jag att det var ingen bra idé utan "Du ska sova hos oss". Det tog ett tag men hon hittade tillbaka iaf, tur det! Killar på Gideonsberg kan vara läskiga har jag hört!!

Ha det bra allihopa, tack för en trevlig kväll my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0