The Pursuit of Happyness

image33
Jag har tagit paus från mitt pluggande (vilket för övrigt aldrig startat) Jag har gjort ett tappert försök men det är inte så lätt när det kommer bra program på TV. Först var det Våra bästa år, här går det bara inte att vara utan! Sen kom Oprah. Detta program var helt klart ett av de bästa jag sett på länge. Jag blev såld och tårarna rann nerför mina kinder. För er som inte såg kan jag berätta att det handlade om Chris Gardener, mannen som gick från hemlös till multimiljonär. Nu har det gjorts en film som heter Pursuit of Happyness och i huvudrollen ser man Will Smith och hans son Jaden. MÅSTE SE!!
Nu försöker jag få tag på boken med samma namn. Tror tyvärr att den inte finns i Sverige ännu. Ska jag orka vänta eller ska jag beställa den från nätet - det är dagens stora fråga!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du skaffat en blogg!! Kramis!

2007-03-07 @ 18:12:40
Postat av: mary

Eller så begår du en litet brott?

2007-03-08 @ 00:25:22
URL: http://scarymary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0