Bounce - Gökboet


image15

Varje gång jag ser en dansföreställning vill jag bli dansare. De som är med i Bounce är så fantastiskt duktiga. Och så snygga också, vilka grymt starka kroppar de har!! Idag vill jag också bli dansare, detta för att jag har vart och sett Bounce dansuppsättning Gökboet här i konserthuset i V-ås. Imorgon kommer vi att kunna läsa i VLT att de fick stående ovationer... Jennie ställde sig nästan upp först =)
Jag fick först ta en sväng till Pitcher's för att möta upp Jennie och Anna. De hade druckit flera öl redan så jag var lite efter, men det gjorde inte så mycket. Jag drack igår som räcker för hela helgen, haha.

 Anna o Jag innan föreställningen

Grymt var det, ni som inte sett den. Synd för er för biljetterna är slut! Kan kanske finnas i en annad stad iofs.
Tack Jennie för att du tänkte på mig när du beställde biljettern!! Love ya

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0