Premiär för min nya kategori

Jag sa ju att min blogg skulle handla om mat och resor. Jag vill inte att den 'bara' ska handla om det utan lite annat så jag har valt att göra två stycken kategorier varav denna är en av de.
På denna sida kommer jag att lägga upp mattips på saker som jag själv har provat, som jag inte har provat och som jag vill prova enormt mycket bara jag får ett större kök!!
Jag gör inte detta för att jag på nåt sätt tycker att jag är bra på detta utan för att jag är ganska intresserad och vill bli mycket bättre!! Ganska mycket vuxenpoäng kanske det är men det struntar jag i, jag vill bara sticka ut lite med en liiiite annorlunda blogg.
Välkommen att hugga in på mina goda mattips och andra goda tips!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0