Jag har sagt det förr...

....och jag säger det igen - Det finns ingen bättre skola än Ullvigymnasiet i Köping att ta studenten på!!
Fredagen den 8 juni tar min kusin Fanny studenten. Vädret var kanon och vår lilla släkt på pappas sida stod nedanför balkongen och väntade. Lyran spelade och allt var kanon =)

Så här ser det ut i Köping för er som inte visste. Vi har alltså en balkong som vi springer ut på och det är verkligen kanon för då kan alla föräldrar se sina barn. Sen går man ner klassvis längs en trappa och ut till folkvimlet och föräldrarna.
 Fanny  Hela familjen Pettersson och Farmor
Sen åkte de traktor och skrek halsarna av sig och vi andra käkade glass i solen.
Middag i trädgården blev det sen... mmm
  Måste ju visa en bild på maten.
Sen var det dags för paketöppning. Något som Fanny älskar. Jag har aldrig sett någon förr som blir så himla glad för presenter!! Av oss fick hon en salladsskål från höganäs och sen vinäger och oljaflaskor till.
En mobiltelefon av sin kille och pengar och smycken som man brukar få när man tar studenten...
  
Tack Fanny för en härlig dag och lycka till i framtiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0