Tenta med efterfest

Efter en vecka av hårt pluggandet har det änligen gett utdelning - hoppas jag. Det beror ju på om jag får godkänt på tentan i Vårdvetenskaplig grundkurs som jag skrev idag. Jag tror det gick bra. Der var lite klurigt att veta exakt vad läraren var ute efter. Jag var klar redan efter 1,5 timme. Men satt och väntade 40 minuter tills Macarena var klar. Sen fick vi sitta en bra stund och vänta tills de andra blev klara. Den sista -Cornelia var klar när det endast var 20 minuter kvar av skriviningstiden.
Det blev middag på Grekiska kolgrillsbaren. Jag åt kyckling & grönskaksspett - med massor av tzatsiki. Det var så mycket att t o m jag nästan lämnade kvar på tallriken=)
Efterfesten blev på den nyöppnade klubben Harry's här i Västerås. Det var riktigt trevligt där. Varje söndag har de tydligen musiktävling, en sån där typisk när man ska gissa artist och låt. Trots att vi kom in efter halva tävlingen kom vi inte sist. Fasen vad vi var grymma. Jag firade tentan med ett glas rött vin, jag var värd!!
Jag fick faktiskt skjuts hem. Sami kom och hämtade, han är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0