Stöld i tvättstugan

Torsdag den 15 mars hängde jag ner två stycken sporttoppar i torkskåpet i tvättstugan. När jag efter 10 minuter skulle gå och hämta de var de försvunna. Det var någon som hade sin tvätt på tork så jag antog att de bara hade råkat slinka med i personens tvätt. Jag ringde på dörren till den lägenhet som hade bokat enligt bokningslistan. Ingen öppnar. Lessen går jag hem utan mina toppar. Samma kväll sätter jag upp en lapp på porten med förenklad text: " Var vänlig lägg tillbaka mina toppar i tvättstugan" Idag, efter nästan 3 veckor har de fortfarande inte dykt upp. Va f**, de luktade ju svett för jag hade bara sköljt de i handfatet. Vad är det för fel på människor??

Kommentarer
Postat av: mary

Äckelmänniskor!

2007-04-04 @ 00:38:04
URL: http://scarymary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0