Sexy white legs

Idag har jag visat mina ben för första gången ute i år. Oj vad vita de är. Tur att det snart är sommar så att man får sola lite.
Läget är under kontroll, jobbat en del, vart i skolan en del och jag har hunnit med en förkylning sen jag skrev sist.
Igår var en rolig dag. Vännerna var här och firade min och Marions födelsedag (fast jag fyller egentligen idag, hon också) Vi åt förrätt och efterrätt här hos oss och varmrätten på La pasta,mums. Min mage blev stor som en boll, men när det är kalas får man äta gott. Jag fick superbra presenter. Presentkort på Bianco footwear. Nice!! OCH, sen denna vackra klocka:
image57
Foto: www.pid.se
Den här har jag velat haft sen jag såg den första ggn för ca 1,5 år sedan men jag har inte haft råd att köpa, men nu är den min. Så bara att vänta på att min sami vill borra lite så är livet helt perfekt!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Gjattis gjattis! Hoppas din dag har varit bra. Min dag har varit trött. Gäääsp!

2007-04-26 @ 20:18:41
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: fia

grattis i efterskott, stora damen. ;)

2007-04-30 @ 08:10:54
URL: http://sandstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0