Citatet

Jag och Sami hade vart ute och gått och handlat masso god frukost på vägen hem. Vi pratar lite om hur nyttigt det var att gå för nu kan man äta lite mer utan att få dåligt samvete. Under promenaden köper Sami en cola och jag menar att han då är på +-0 och inte får äta så mycket god frukost som jag får =)
Här kommer alltså nu citatet: " Jag var tvungen att köpa en cola annars hade jag dött. Vi killar måste ha socker. Vi är inte som ni tjejer som lagrar energi i brösten - ungefär som kamelens puckar. Ni har dessutom mer underhudsfett " Haha. Min kille är ganska rolig ibland och bra på liknelser.

Igår var det nån slags bandyfest. Vi samlades på Å för att äta ( trodde vi) och dricka. Det de bjöd på var Mackor =( på vägen hem köpte vi kebabrulle.

Semestern är bestämd också. Vi ska åka till Barcelona en vecka. Och idag har vi faktiskt vart och köpt en guidebok också. Längtan är stoooor!!

Kommentarer
Postat av: fia

va är den? nä, du måste vara gammal. haha.

2007-04-23 @ 19:57:28
URL: http://sandstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0