veckans fynd

image382

- Veckans fynd är dessa muggar som jag ar köpt på Nisses. Kostade endast 120:- för 12 stycken. Det är fynd. De är inte otroligt vackra men jag spydde nästan på mina gamla att jag var tvungen. De får iaf duga tills jag hittar några bättre.
- Annars har dagen vart skum, det händer liksom inte mycket. Jag vaknade kvart i tolv! Det måste vara nytt rekord. Jag fick panik när jag insåg att jag har nästan sovit bort hela dagen. Och inte blir det något gjort heller. Att vara ledig gör mig väldigt kluven. Jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt, det blir liksom inget. Det är nästan bättre med lite tidspress faktiskt! Jag har funderat lite på vad jag ska bjuda på när jag fyller 25, vad är ni sugna på??
- Sen har jag pratat med MIO idag. Vårt sideboard från Pluto har kommit, och vi ska hämta det idag. Wieee äntligen kommer tv:n upp på väggen =) Vi som bara haft den i sisådär 1,5 år. Haha. Den som väntar på nåt gott...
- Och, väggstolen från designonline.se har också levererats så den kanske också kommer upp i helgen. Fasen vad livet leker ibland.
- En sista grej bara. Parfymen som jag beställde behövde jag inte betala för. Min kille är verkligen den bästa!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gillar muggarna, skulle behöva såna då jag dricker kaffe i lattemuggar utan "öron". Men vanliga koppar tycker ja e för små.. :P

2008-03-07 @ 14:40:22
URL: http://ohsofina.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

Hej, hoppas att du får en bra fredagkväll :}

2008-03-07 @ 14:41:12
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Josefine

snygga värre ;)

2008-03-07 @ 15:05:03
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0