tidsfördriv

Jag ska hämta S från tågstationen kl 01.00 när han kommer från Schweiz. Då passar väl inget bättre än att surfa runt lite. Beach 2008 närmar sig med stormsteg. Och för första gången på mycket länge har jag kollat in klädsidor. Jag har kännt mig (gör fortfarande) ganska för mycket tjock och därför bestämt mig för att jag inte ska få köpa några nya kläder förrän om 3 kilo lättare. Dessutom är mina armar alldeles för sladdriga för att jag ska vilja ha kortärmat =(
Om allt går som jag vill ska jag då få köpa mig något fint till min födelsedag =) Men just nu känns det lite tungt. Och äntligen som det började minska på vågen råkar jag ut för en jävla förkylning. F***.
Jag har iaf hittat dess snygga från Urban outfitters:
image377
image378

Och sen dessa godbitar från Asos
image379
image380

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0