bloggtorka och Sex-party

Jo, det har vart ganska dött här ett tag. Jag avslutade i fredags programmets jobbigaste kurs i fredags med en härlig salstenta. Vi har läst patofysiologi (läran om sjukdomar). Det var himla intressant men alldeles för mycket på för kort tid.  Annars har det tyvärr inte hänt något alls spännande sen jul egentligen. Känns som att det var då jag skrev senast.
Det jag känner nu är att jag saknar mina vänner något otroligt mycket!!! Jag hoppas att jag kommer att träffa några av er på tisdag för en fika!!
Det har vart dött, som sagt. Men denna helg har det hänt två lajbanssaker. Jag ska börja med att presentera den ena i detta inlägg. Det andra kommer att få ett eget.
I fredags kväll begav jag mig till Tillberga för att vara med på ett sex-party. Jag var hemma hos en bandyfru tillsammans med 15 andra tjejer. Det var trevligt. Tyvärr kände jag bara två av de och det var himla svårt att komma in i något gäng. Känns som att det aldrig vart så svårt förut. Vet inte om det är mitt fel eller deras...
Värdinnan sa att ni får gärna ta bilder men ni får inte lägga ut de på internet. Så därför tänker jag inte nämna från vilket företag det var eller visa en bild på henne. Jag vill ju inte hamna i finkan =)
image344
image345
image346
image347
image348

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0