Attans!!

Det gick inge bra för Sverige i Shlager-EM igår, 18:e plats. Pinsamt. Och vi som var favoritippade, av vilka undrar jag? Dessa var iaf osynliga igår under poängutdelningen. Som många andra finaler vill jag efteråt bojkotta allting då allt går ut på att ge poäng till sina grannar, grannröstning. Katastrof!!! Sverige är knappast bättre. Vi gev höga poäng till Finland, men då tyckte jag att "Leave me alone" var bäst och jag kunde lätt ha ringt och röstat om jag inte vart så snål =)
Jaja, jag får se hur jag gör till nästa år för vinnarlåten tyckte jag var kass!!
Jag kan nästan slå vad om att Cara mia hade gått längre!!

Ps. Vi har fortfarande inte hört något från mäklaren, ska försöka få tag på henne idag och höra om de har kommit igång med budgivningen


Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Hur går det med lägenheten? Har ni hört nåt?

2007-05-16 @ 14:55:30
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0