semestern är slut

Då har mina två lediga veckor tagit slut. Imorgon måndag ska jag börja jobba igen. Tre hela veckor innan skolan börjar. Jag längtar tills skolan börjar igen. Det ska bli så skoj att träffa alla trevliga och glada människor igen!!
På semestern vet alla som läser min blogg vad jag har sysslat med under dessa två veckor. Men jag kan ändå dra en snabbrepris: Öland, Sthlm, Sthlm igen och sista veckan spenderade vi hemma hos mina föräldrar för att riktigt vila upp oss innan jobb och sånt började igen. En av dagarna var jag, mamma och Sami ute i skogen för att leta svamp och hjortron och jag har några bilder som jag vill visa =)
image208
Kantareller - av dessa gjorde vi sedan detta:
image209
image210
image211
image212
image213
image214
image215
image216
Vildsvin som bökat

Ha en fortsatt trevlig sommar alla ni som har semester kvar!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

ej Pernilla!!! Kul att du skriver i min blogg!!! jag är dålig på att kommentera men läser din blogg så gott som dagligen...gillar den!! japp det stämmer att jag har flyttat...stormtrivs!=) men vad jag sak göra återstår o se..ehhe...ne menjag har sökt en kurs iaf...får se i veckan om jag kommer in...men gjorde det lite sent så ha ringen aning om hur det går..men det vore skoj. annars så hoppas jag på att få hoppa in som vikarie på skolor o så lite grann iaf. men innan allt det tänker jag vara helt ledig i nån vecka...välbehövt!!!! hur är allt med dig?? börjar skolan snart igen? haft en bra sommar?? kram på dig! hmm skrev först detta inlägg i din andra blogg men fatta inte..går det itne att kommentera där? jaja men huvudsaken att du får det iaf=)

2007-08-06 @ 22:43:40
URL: http://molina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0