kommit igång nu

Läget är alltså såhär:
- Jag ska göra min första praktik i Fagersta. Suger det eller?? Jag är inte alls nöjd men har den inställningen att om jag gör det nu så kanske jag slipper de övriga gångerna. Fem veckor åka till en stad som jag typ vart i en gång i mitt liv, och då åkta jag skidor i Högbyn =) De övriga fem veckorna ska jag vara på Lungkliniken här i V-ås. Det blir nog bra. Har vart där en del faktiskt med en brukare som jag jobbade med förut. Är en jobbig avdelning med många som avlider =(
-Annars börjar jag komma ifatt mitt liv. På måndag ska jag vaccinera mig mot Hepatiti B. Torsdag ska jag till läkaren och tigga remiss till Naprapaten, hoppas hoppas!! Och lungmottagningen är på väg med en kallelse för att ta tid mig så jag också får vaccinera mig mot TBC. Fy fan vad detta kommer att bli en dyr månad. Hepatit B sprutar tar man tre stycken och de kostar 300:- styck, TBC har jag inte än så länge vågat kolla upp. 
- Vi ska ju fan flytta också. Om bara fyra veckor på måndag. Och jag som bara har hunnit kolla i två inredningstidningar. På måndag kommer mäklaren och då ska vi bestämma hur och när det ska vara visning. Det ska bli så jävla underbart att flytta. Öppen spis, balkong och ett apstort kök =) Gissa vem som ska blogga ännu mer om mat =)

Igår var vi på Kåren. Det var kanonkul. Vi har bestämt att vi super alldeles för dåligt så det måste ändras på. Vi hade egentligen sittning idag men eftersom jag hade boxpass gick det inte ihop. Saknar fortfarande flera av mina vänner där, ni vet vilka ni är =)
Här är några bilder som vi tog igår.
hej så länge!!
image246
image247
image248
image249
image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0