Jaaa...

Jag måste nog först be om ursäkt för att jag inte har skrivit på länge. Det måste ha vart urtrist för er som läser att alltid mötas av samma inlägg. Anledningen till att jag inte har skrivit är brist på tid. Det har hänt ganska mycket på sistone.
* Skolan har startat igen. Nu läser vi microbiologi. Jag har nog aldrig varit besatt av så många bakterier och virus förut =)
* Moodoboxen går kanon. Första passet var vi 4 på, nu i torsdags var vi 7. En av tjejerna sa att hon skulle ta med sig tre polare nästa gång. Ahhh hur ska handskarna räcka till??
* Det bästa av allt - VI HAR KÖPT EN LÄGENHET!!! Ja det är sant. I torsdags skrev vi kontrakt. Åh vad det kändes seriöst - och spännande och kul och allt det där. Igår berättade vi för mamma och pappa och skålade lite. Ärligt talat tror jag de blev besvikna att vi inte berättade att jag var med barn - men det kan de ha!!

Annars är det närmsta roligaste ikväll då vi ska på ett syrianskt bröllop. Min kusin ska gifta sig med en syriansk tjej. Det ska bli så otroooligt spännande. Jag hoppas att jag kan visa bilder imorgon.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur i helvete att du formulera en mening såhär:" Ärligt talat tror jag de blev besvikna att vi inte berättade att jag var med barn - men det kan de ha!!"
Fy fabian.... nu vet jag hur en hjärnblödning börjar och känns.
Jag var helt tvärsäker på att du var med barn först!
Livet rann ur mig. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Hur skulle vi kunna leka om du fick barn?
Fy fabian vad svettig jag blev. Pulsen är fortfarande skyhög!
Till alla mina vänner!
Den dagen ni ska berätta att ni är med barn. Snälla ta det försiktigt med mig!
Det är nog bättre om ni inget säger överhuvudtaget. Låt mig bara tro att ni har lagt på er 15 kilo och den där mysitiska varelsen som skriker och skiter i ett hörn är något som någon glömde kvar på senaste festen.
Puss o kram

2007-08-25 @ 11:05:32
Postat av: Marion Eleonora

Ah, vad kul! :) När flyttar ni in?

2007-08-25 @ 11:44:25
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: mig själv

jennie, jag är hemskt lessen att jag inte var tillräckligt tydlig. Men jag säger det igen så att du kan njuta av denna lördag också. JAG ÄR INTE MED BARN!!! Vi har köpt en lägenhet på Blåsbo och vi ska flytta in 1 oktober =)

2007-08-25 @ 13:47:39
Postat av: Tessan

Hahaha, ja jag trodde också att du menade att du var med barn och att dom var besvikna att du inte hade berättat det...fick läsa det två gånger...=) puhhh vilken lättnad.... jag säger som jennie... INGEN kommer och kläcker ur sig att dom är med barn innan dom har diskuterat det med jennie och mig och vi har godkänt det........ ;)
höhö

2007-08-26 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0