Fyrklöver

Jag vill ha dig nu
Jag hoppas att du snart blir min
Jag önskar att jag var hos dig just nu
Jag önskar och hoppas att ingen vill bjuda mer än oss...

Idag har vi vart och tittat på en lägenhet och jag har blivit kär. Den är absolut inte i kanonskick just nu men om vi skulle få gå loss med hammare och spik skulle det bli kanon. Jag vet att det är hur dumt som helst att börja fantisera om vart soffan ska stå och så men jag kan inte låta bli - Jag bara måste få flytta. Därför behöver jag nu ett fyrklöver.
Sami har åkt till Kiruna för att titta hur man gör när man installerar gruvhissar. Han kommer hem på fredag, saknaden kommer att vara stor.

image63

Kommentarer
Postat av: jennie

håller alla tummar för er skull. hoppas hoppas!!!

2007-05-08 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0