fiskeresa utan fisk

Årets fiskeresa till Krampen har gått av stapeln denna helg. Vi träffade Micke och Sara igår vid 10 i Köping för att koppla på huvagnen och handla korv med bröd. Fiskekortet började gälla från kl 12 så det blev lite stressigt för att hinna kasta i prick. När vi kom fram regnade det ganska mycket, och jag, som inte gillar fiske så speciellt mycket kände hur humöret sjönk ganska snabbt. Men det gick fort över också så fort det blev lite mera sol.

 Micke och Sara solar!!

Det blev alltså tyvärr ingen fisk-trots att hoppet aldrig lämnade oss. Jag längtade mest till kvällen då vi skulle få dricka vin och spela fia med hutt. Det var roligt!! Vi blev lite fulla i alla fall. Grabbarna hade bestämt sig för att de skulle upp och físka kl fyra men de kom inte iväg förrän vid halv åtta =) Jag orkade inte utan stannade kvar i husvagnen och sov.
Tack kära vänner för en trevlig helg och GRATTIS ännu en gång till nya lägenheten!!

Idag när vi kom hem var vi ganska slut så Sami var iväg och hyrde film. Det blev:
image65

PPPPP ( 5/5)
japp ni såg rätt, jag har idag sett årets första fempoängare!! Jag tyckte den var kanon.

En annan rolig sak är att jag har sålt mitt första plagg någonsin på Tradera, Jag är så glad!!

* denna vecka går den speciella hälsningen till bror min som gjorde en toppeninsats i Junior Masters tävlingen i bowling denna helg. Några tusenlappar rikare och ett nytt bowlingklot fick han med sig hem -GRATTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0