ett annat projekt

Alla ni som känner mig vet att vi köpte en lägenhet i oktober som vi nu håller på och renoverar. Det går faktiskt bra. Igår la vi klart golvlisterna. Vi ska bara finslipa lite på de. Detta är bilder från hallen och vardagsrummet.
Lägg märke till de snygga listerna =)
image364
image365
Istället för denna hemska tv-bänk är denna beställd från MIO:
image371

Hjälp mig. Vad ska vi ha i detta hörn?? Vi har funderat på ett barbord med fyra stolar. Hmm. Kan det vara något, eller??
image366
image367
På väggen till vänster (höger om man kommer in genom ytterdörren ska vi hänga upp denna stol)
image368
Jag tror att det kommer att bli toppen. Och mycket plats sparar vi. Detta är på riktigt och inte bara snack som det ofta kan vara från mig. Utan den är redan beställd från designonline.se och är skickad idag så den kommer väl fram på onsdag kanske, wieee.

På lördag ska vi åka till sthlm och plöja inredningsbutiker med Katja!
image370
Första anhalt kommer ett bli Turquoise - Simon och Tomas favoritbutik.

Sen kommer det att bli:
- Spiti
- R.o.o.m
- BoConcept
- DIS inredning
- Happy sthlm
- Retro
- Wohnzimmer
- Escape houme
- Planett
- Olsson och dom
- Apparat
- Syster lycklig

Det är väl någon som läser som är avundsjuk!?

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Hörnet är perfekt för en myshörna med kuddar och ett lågt borde...

Vet du att Simon & Tomas har en egen inredningsbutik? Mamma och jag var där förra året men det var hiskeligt dyrt såklart.

Och ja, jag är avis! :)

2008-03-04 @ 11:56:19
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0