mia thörnblom och susanne pettersson

image422
Jag har träffat en kändis =)
I tisdags utnyttjade jag min present jag fick av Katja när jag fyllde 25 år! Vi var på föreläsning och lyssnade på Hälsocoachen Mia Thönblom och idrottscoachen Susanne Pettersson. Det var 600 personer på Hotel Rival på söder i sthlm. 
I 2,5 timme satt vi och lyssnade och skrattade och tänkte: "Just ja, men så är det varför har vi inte tänkt så förut"
Så just nu:
* Älskar jag mig själv - varje dag
* Jag blir inte arg på folk. Det finns ingen anledning enligt Mia för det är bara jag själv som mår dåligt
* Jag skiter numera i vad folk tycker. Igår hade jag på mig klänning på stan. Fast jag fortfarande tycker att mina ben inte är tillräckligt snygga.
* Jag ska leva i nuet. Eller som Mias en god vän hade sagt: "Om du står med enafoten på igår och den andra på imorgon så pissar du på idag" Så jävla bra sagt. Man ska leva i nuet.

Tack Katja för en toppenkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0