det ska bli såå skönt och slippa...

* Grannar som spelar musik klockan 03:00

* Sopmaskinen som väcker mig 3/5 morgnar för att städa gatan utanför, vafan låt det vara tills jag har gått upp

* höra att de ovanför oss kissar, uäk!

* J***** som alltid ringer på vår porttelefon kl - "när-donken-är-uppäten" ;)

* Motorcyklar, bilar och andra fordon börna utanför vårt fönster

* bli ruinerad när den närmaste matbutiken är ICA-skrapan

* be gästerna kliva ner från stolen för att man måste komma in i ugnen

* ställa ugnarna på plåten när man lagar mat för fler än 2 personer

* fjortisar som skriker nedanför vårt fönster

* röklukt in i lägenheten som kommer nerifrån gatan

Listan kan göras längre men jag ska inte gnälla. Man ska glädjas åt det man har istället och jag har -
En större lägenhet om två veckor och sipper allt detta!!! =)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jaa. jag förstår att det måste vara jobbigt att "ställa ugnarna på plåten". Ha ha ha

2007-09-15 @ 16:26:52
Postat av: sven-olof

.....och gå på ishockey på Söndag är inte att tänka på???....

2007-09-18 @ 09:07:12
Postat av: Jennie

Hej pernilla! Kanske något för din mamma. visst kan hon kasta yxa?http://www.alltomstockholm.se/StockholmsArtikel.aspx?bid=1165717&kid=4
O tror du att det hindrar mig att ta vägen förbi blåsbo
kl - "när-donken-är-uppäten" varje lördag??=)))
MOUhahaha

2007-09-24 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0