vuxenpoäng2

Efter noga övervägande bestämde vi oss för att åka till Heron city för att kolla på bio. Våra stockholmare Micke och Sara tyckte att vi skulle komma och kolla på Spiderman 3. Johan var också med, och enligt Micke var bara han en riktig kompis som kom dit så vi hade väl så att säga inget val.
Jag var tvungen att köra dit då Sami hade druckit öl då han var ute och golfade på dan. Det gick ganska bra i ca 10 meter sen kör jag in i en kant och Sami skriker inte så nära!! Sen pratade han inte med mig förrän vi var i Hummelsta. Märken på fälgen blev det också - Förlåt älskling!!
Vi fick platserna längst fram då vi inte bokade i tid. Det var ok. Man fick välja med att kolla antingen på höger eller vänster sida av skärmen =)
image62 Betyg: PPPPP

Jag ger filmen 1/5 då jag för det första inte gillar filmer med superhjältar och sen denna film var lite larvig faktiskt.

En annan sak som jag gjorde förra veckan var att anmäla mig till att bli blodgivare. Så nu på onsdag ska jag till blodcentralen och de ska ta lite blod av mig och kolla vilken blodgrupp jag har och att jag inte har fått HIV.
Det är väl vuxet?!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Pernilla, jag blir grymt besviken över hur du dissar spiderman!! han är faktiskt världens bästa, snyggaste och sexigaste superhjälte.


ps// promenix/gym imorrn :D

2007-05-08 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0