Vilken Strike!

Från början var vi sex - sen blev vi 16, snacka om kloning! Det skulle först vara vår lilla sem.grupp som skulle dricka lite grann, bowla och bara vara. Haha vilken skillnad det vill. Massor med folk, mycket sprit och inte en sekund lugnt. Men fan vad skoj det var =) Tack alla som kom...
Vi drack i alla fall lite hemma hos oss innan vi begav oss till Strike för en tuff match i bowling.
 
I lag tillsammans med Jennie, Anna och Sami intog vi rollen som proffsbowlare. Jag kom fram till att det är mycket lättare att bowla när man är nykter-och dessutom blir det då mer seriöst + att man får bättre resultat. Nu kändes det som att vi mest sprang runt hela tiden och gjorde massa annat. Men om man inte kan slå sig till bra resultat kan man ju alltid fuska lite som Sami gjorde, alltså skrev in sina egna resultat efteråt.

Jag tror faktiskt att jag var bäst, och gud vad bra det känns=) När vi inte bowlade så så tog massor med kort istället.
     

Jag tror klockan var 23:30 när vi kände att vi vart tvugna att dansa så vi drog vidare till Blue moon. Det var inte så mycket folk trots löning så det var i princip bara att kliva in. Lite skäll fick jag av garderobiären när han påstod att jag inte betalat avgift för garderoben. Enligt syster hade han ropat efter mig att jag inte betalat. Sen när jag skulle hämta ut jackan igen så flög han på mig igen och påstod att jag inte hade betalat. Gissa om han blev paff när jag sedan drog fram kvittot .Haha, Tji fick han!!
Vi dansade i alla fall ganska mycket, det var trevligt. R'n'b baren är bäst. Fast det var faktiskt ganska kul i shlagerbaren denna gång också...

En sväng till Mc donald's för lite fyllekäk, fasen vad onödigt. Det blir man ju inte direkt smal av. Ångest!!

Idag har jag och syster vart runt i Västerås och handlat lite. Inte så mycket egentligen fast en tvättkorg blev det i alla fall. Men det var jobbigt, jag är så jäkla trött idag, fast inte bakis =)
Nu sitter jag här och gör ingenting. Sami har åkt på kryssning med herrklubben+Johanna så jag har killfri helg.
När vi var och shoppade bestämde jag mig för att jag skulle kasta alla chipsen som blev över, men nu sitter jag här i alla fall och äter... men det är mest för att trösta mig, grannen borrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0