Vad hände?

När almanackan slog om till mars blev det helt plötsligt vår - det är kul!! Så skönt att man kan gå med mindre kläder och att det blir lite sol, härligt härligt. Jag har gått på morgonpromenad både lördag och söndag i solen. Men, det finns en sak som jag inte gillar - ALL JÄVLA HUNDBAJS!! Man måste ju gå sick-sack på gåbanorna. Jag tänker inte skriva värsta inlägget för det kan man snart läsa tillräckligt många i lokaltidningen =(

Till berga är det bästa
Heja heja heja TB
Tillberga är de bästa
Heja heja hej TB
Tillberga är de bästa
Heja heja heja TB...

Tillberga bandy ska spela i allsvenskan även nästa år. Genom att spöa Sundsvall på bortaplan var det ett faktum. Det är jättekul för oss bandyfruar, eftersom det kommer att bli exakt lika mycket bandy nästa säsong som denna, dvs fem dagar i veckan från oktober-mars!! =) =)
Men det gör inget, vi får vara med våra grabbar på sommarhalvåret och det är inte fy skam.

image16


Livet är en shlager också. I går var bror här med sin tjej och vi kikade på melodifestivalen och åt mat + chips och ostbågar på det, me like!! Jag ringde och röstade på Måns men jag är inte sämre än att jag önskar The Ark all lycka till i finalen - CARA MIA!!

image18

En annan himla trevlig sak som hände igår var att efter shlagern tittade vi på Pursuit of Happyness. Trots att det blev lyckligt på slutet hade vi alla en ledsamkänsla i magen. Men den var bra. Kan absolut rekomendera. Jag hittade också boken på adlibris.se. Den kostade faktiskt bara 125:-, ska fundare om jag ska köpa den eller inte!?

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: mary

Hehe, jag tittade på den alldeles nyss. Sååå blödig blev jag i slutet..

2007-03-17 @ 02:24:07
URL: http://scarymary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0