Skogspremiär

Nu är våren här på riktigt. Detta beslut har jag tagit just för att idag har jag gått morgonpromenaden i Rocklundaskogen. Det var så skönt, solen sken och fåglarna kvittrade. På vägen ser jag två killar som åker inlines också - Bonus!
Jag vaknade 10:30. Tyckte att det var ganska bra, jag hade ju inte sovit bort hela söndagen Sen insåg jag ganska snart att fasen, det var ju i natt vi skulle vrida fram klockan en timme. Åh, vilken skillnad nu när klockan helt plötsligt blev 11:30. Jag undrar över en sak. Om vi inte skulle vrida fram klockan. Vad skulle då hända egentligen? Skulle det då om massor med år vara natt när det egentligen ska vara dag? Jag vill veta, vem har svaret?
Nu ska jag inte fundera på det utan ägna mig åt tentapluggande. Usch va trist, på en söndag! Tentan är om en vecka, alltså på söndag! Det är taskigt det!!

Kommentarer
Postat av: Dess

jag har åxå funderat vad som händer om man inte ställer klockan men kan inte komma fram till vad.. skönt att höra att man inte är ensam hehe ;)

2007-03-25 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0