life goes on

Nu kan livet äntligen gå vidare efter ett antal veckor i koma!! tentan gick sådär, jag kommer bli himla besviken om jag inte klarar det då jag offrat mitt liv för ett tag. men skit i det. Nu är det SOMMARLOV och inatt åker vi till barcelona, wieee!!!

Igår hade vi avslutning med klassen, eller vi var ett par stycken iaf. trevbvligt som tusan. Först Djäkneberget, sen Billan och sist BMB. Styrdans är det på torsdagar, haha. bara jag och Macki gick in. Där träffade vi en högt uppsatt chef på ABB ( enligt honom själv). Thai som bodde i New york. Han var fashinerad av språk och ville att Macki skulle lära honom spanska för 500:- timmen =)

Nu ska jag snart dra till Ullvigymnasiet. Kusinen tar studenten. Återkommer ikväll om hur det gick.

Kommentarer
Postat av: fia.

ha det underbart i barcelona! :)

2007-06-08 @ 15:23:31
URL: http://sandstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0