hej vad det går

Nu har redan 2,5 vecka passerat på sommarlovet. Jag har kommit på att jag ska nog plugga resten av mitt liv. Jag är trött varje dag!!
Innan lovet hade jag en lista på saker som jag skulle göra så fort det blev sommarlov men än så länge har jag inte hunnit med något av det, inte ens börjat.
 - Sätta ihop minst 2 nya boxpass
 - Städa förrådet
 - Sätta in kort i album
Får nog ta tag i det snart. Men första ska jag sälja klart mina grejer på Tradera, det är skoj. Jag är såld!!

Midsommar har passerat. Vi spenderade den hos Marion i glada vänners lag med massor av god mat. Grillspett, jordgubbar o glass och lite chips på det. Fasen bara att det var så trist väder. Den enda utomhusaktiviteten blev en omgång Kubb. Det är inte roligt har jag kommit fram till.
Några bilder blev det iaf.
 Herrarna grillar
Den fantastiska kransen som Tessan gjorde åt mig
 Jag och Sandra under kubben
 Mary som tallat på mig med sin maränghand

Jag har så mycket jag skulle vilja berätta men jag vet inte när jag ska hinna det. Jag har en liten film som jag vill dela med mig av som gjorde iaf mig väldigt rörd.
Paul Potts sjunger Opera i 'Britain's got talent'


En annan sak som jag funderat på är att jag vill att min blogg ska handla om något speciellt. Det finns så många bloggar som handlar om typ mode, miljö o inredning. Jag har bestämt att min blogg ska handla om det två stora glädjeämnena i livet - Mat och Resor. Mer om detta kommer i nästa inlägg som görs så fort jag får tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0